Reklama na Googlu
Víte, kolik potenciálních zákazníků denně na Googlu hledá vaše služby či produkty? Postaráme se o to, aby vás potenciální zákazníci na Googlu našli snadno a rychle díky efektivní reklamě.
“Ze špatné reklamy se na váš web dostane i mimozemšťan, z té dobré pouze váš skutečný potenciální zákazník.”
Nastavení reklamních kampaní
Vy nám řeknete, kdo jsou vaši zákazníci, a my vytvoříme kampaně, které vám je pomohou získávat. Vytvoříme analýzu klíčových slov, prozkoumáme trh a potenciál reklamy pro váš typ podnikání.
Na základě informací a dat, které posbíráme, vytvoříme funkční kampaně. Dohodneme si rozpočet a pustíme se do toho. Nebojte se, i s nižším rozpočtem umíme kouzlit.
Správa a pravidelná optimalizace reklamy
Budeme se starat, aby vás nenavštěvovali mimozemšťané. Vaše kampaně budou pod neustálou kontrolou, abychom udrželi jejich úspěšnost. Vy se staráte o vaše zákazníky a my o jejich neustálý přísun.
Každý měsíc vám pošleme PDF report o úspěšnosti kampaní.
Vybereme pro vás správné formáty reklamy, abychom získali pozornost správných zákazníků.
Reklama ve vyhledávání Googlu
Nejčastěji používaný formát reklamy na Googlu. Jedná se o textovou reklamu, která musí zaujmout slovem a sdělením. Potenciální zákazník zadá do Google vyhledávání klíčové slovo, například "PPC reklama na Googlu" a v horní a spodní části výsledků se mu zobrazí reklamy firem, které na hledaný výraz/slovo cílí reklamou.
V rámci této reklamy platíte pouze za proklik, v případě dobře nastavené kampaně za příchod relevantního návštěvníka na vaši webovou stránku.
Reklama v obsahové síti Googlu
Jedná se o typ reklamy, při které budujete zejména povědomí o značce. Formátem reklamy je zobrazování statických nebo animovaných HTML5 bannerů na partnerských webech, které spolupracují s Googlem, a na YouTube.
Video reklama
I v tomto formátu reklamy jde spíše o zviditelnění značky než o přímý prodej, ale v tomto případě pomocí video spotů. Video reklama je zobrazována na YouTube a partnerských webech v obsahové síti.
Tento typ reklamy znáte ze sledování například videí na YouTube, kdy vám do sledovaného obsahu skočí reklama. A tato reklama je šance pro vás.
Reklama v Google Shopping
Reklama v Google nákupech se zobrazuje při vyhledávání konkrétních produktů a umožňuje okmažitý prodej. Když zadáte do Googl například iPhone 13, zobrazí se vám produkty s fotkou, názvem, cenou a prodejcem.
Jde o typ reklamy vhodný hlavně pro e-shopy, které mají XML feed propojen s Google Merchant (e-shop vám propojí naše technické oddělení).
Potřebujete získávat zákazníky na internetu?
Udělejte první krok. 👉
Napište nám, zavolejte nebo jednoduše vyplňte žádost a my se vám
obratem ozveme.