Reklama na Googlu

Víte, kolik potenciálních zákazníků denně na Googlu hledá vaše služby či produkty? Postaráme se o to, aby vás potenciální zákazníci na Googlu našli snadno a rychle díky efektivní reklamě.

“Ze špatné reklamy se na váš web dostane i mimozemšťan, z té dobré pouze váš skutečný potenciální zákazník.”

Nastavení reklamních kampaní

Vy nám řeknete, kdo jsou vaši zákazníci, a my vytvoříme kampaně, které vám je pomohou získávat. Vytvoříme analýzu klíčových slov, prozkoumáme trh a potenciál reklamy pro váš typ podnikání.

Na základě informací a dat, které posbíráme, vytvoříme funkční kampaně. Dohodneme si rozpočet a pustíme se do toho. Nebojte se, i s nižším rozpočtem umíme kouzlit.

Vytvoření reklamních kampani na Google
Správa a pravidelná optimalizace Google reklamy

Správa a pravidelná optimalizace reklamy

Budeme se starat, aby vás nenavštěvovali mimozemšťané. Vaše kampaně budou pod neustálou kontrolou, abychom udrželi jejich úspěšnost. Vy se staráte o vaše zákazníky a my o jejich neustálý přísun.

Každý měsíc vám pošleme PDF report o úspěšnosti kampaní.

Vybereme pro vás správné formáty reklamy, abychom získali pozornost správných zákazníků.

Reklama ve vyhledávání Google
Textová reklama podle vyhledávaného dotazu

Reklama ve vyhledávání Googlu

Nejčastěji používaný formát reklamy na Googlu. Jedná se o textovou reklamu, která musí zaujmout slovem a sdělením. Potenciální zákazník zadá do Google vyhledávání klíčové slovo, například "PPC reklama na Googlu" a v horní a spodní části výsledků se mu zobrazí reklamy firem, které na hledaný výraz/slovo cílí reklamou.

V rámci této reklamy platíte pouze za proklik, v případě dobře nastavené kampaně za příchod relevantního návštěvníka na vaši webovou stránku.

Reklama v obsahové síti Google
Zobrazování bannerů

Reklama v obsahové síti Googlu

Jedná se o typ reklamy, při které budujete zejména povědomí o značce. Formátem reklamy je zobrazování statických nebo animovaných HTML5 bannerů na partnerských webech, které spolupracují s Googlem, a na YouTube.

Video reklama
Zobrazování videa

Video reklama

I v tomto formátu reklamy jde spíše o zviditelnění značky než o přímý prodej, ale v tomto případě pomocí video spotů. Video reklama je zobrazována na YouTube a partnerských webech v obsahové síti.

Tento typ reklamy znáte ze sledování například videí na YouTube, kdy vám do sledovaného obsahu skočí reklama. A tato reklama je šance pro vás.

Reklama v Google Shopping
Zobrazování produktů

Reklama v Google Shopping

Reklama v Google nákupech se zobrazuje při vyhledávání konkrétních produktů a umožňuje okmažitý prodej. Když zadáte do Googl například iPhone 13, zobrazí se vám produkty s fotkou, názvem, cenou a prodejcem.

Jde o typ reklamy vhodný hlavně pro e-shopy, které mají XML feed propojen s Google Merchant (e-shop vám propojí naše technické oddělení).

Kontakt

Potřebujete získávat zákazníky na internetu?

Udělejte první krok. 👉
Napište nám, zavolejte nebo jednoduše vyplňte žádost a my se vám obratem ozveme.